Tartozz valahová és légy rá büszke!

A Ray-Ban 2019-es #légybüszkearrahovátartozol kampánya kiemeli azokat az emberi pillanatokat, amik összekötnek minket és hagyja, hogy mi magunk is megtaláljuk azt az érzést, hogy milyen valahova tartozni.
A Ray-Ban figyelmet fordít arra, hogy megünnepelje az utazás fontosságát. Teljesen mindegy, hogy merre mész, hová tartasz, csak egy dolog biztos, hogy úton vagy, haladsz. Ez a kaland pedig nem más, mint önmagad megtalálása, mely során rájössz majd, hogy hová tartozol igazán.
A #légybüszkearrahovátartozol kampánnyal a márka újraindította a saját kommunikációs platformját és ezzel együtt elindított a 2019-ben is folytatódó kampányát. A Ray-Ban brand igyekszik érzelmileg magához csábítani még több rajongót, sugallva, hogy egy olyan márkát válasszanak követői, amivel kifejezhetik az egyediségüket és ezzel azt érezhessék, hogy tartoznak valahova.
A kampány középpontba helyezi a különböző emberi történeteket a moped versenytől kezdve a hétköznapi szürkeségen át az átbulizott éjszakáig. Ezek a történeket mindennapi hősökről szólnak, akik nem félnek kimutatni az érzelmeiket és úgy döntenek, hogy ezzel megmutatják önmagukat. A kampány három emberi vonásra összpontosít, amelyek a termékek lényegét mutatják meg, ilyen a sebezhetőség, a szenvedély, valamint a büszkeség.
A Ray-Ban kollekció egyes ikonikus modelljei a „Légy büszke arra ahová tartozol” kampány főszereplőinek érzéseit tükrözik. A három ikonikus forma egyike a 70-es években megjelent I-Shape család, amely négyszögletes formával, fémkerettel és az új Evolve lencsékkel hódít. A második számú versenyző a szintén patinás múlttal bíró Wings II modell, amely a bizalomról és a büszkeségről szól. A harmadik főszereplő az eredeti, örök klasszikus Wayfarer a szenvedély, a hitelesség, valamint az időtlen stílus szimbóluma.
Vásárolj most Ray-Ban napszemüveged webshopunkból 20% kedvezménnyel és akár ingyenes szállítással!