Honlapunk azért használ cookie-kat, hogy fokozza az Ön számára nyújtott élményt. Honlapunk használatának folytatásával hozzájárul a cookie-k használatához. Adatvédelmi nyilatkozat. Értem
Termékek Menü
+36 30 473 5320

Gyakran ismételt kérdések

Kapok tokot a napszemüveghez?

Igen, minden termék esetben jár a gyári napszemüveg tok, ez minden márkánál más típusú, a Nike napszemüvegekhez például egy fekete fehér pipával ellátott textil zsákot mellékel a gyártó, míg egy Ray-Ban-hez a termék számával jelölt doboz és egy kemény bőr jár.

Jár garancia a termékhez?

Igen jár a gyártói garancia minden napszemüveghez, amely a legtöbb márkánál 1 év. A gyártói garancia a gyártásból eredendő esetleges problémákra, hibákra vonatkozik, a napszemüveg nem megfelelő használatából eredő hibákra nem érvényesíthető.

Hány napon belül kapom meg a megrendelt napszemüveget?

Raktáron lévő terméket akár már másnapra kiszállítunk (GLS vagy MPL), amennyiben 12:00-ig történt a megrendelés, egyéb esetben két nap szállítási idővel kell számolni. Külső raktáron lévő termékek esetében 3-4 nap a szállítási idő, míg rendelhető termékek esetében gyártótól függően 2-3 hét, vagy akár még több hét is lehet.

Személyesen is átvehető a megrendelt napszemüveg?

Igen, természetesen lehetőség van bolti átvételre, próbára is, így ha esetleg nem tetszik, vagy nem megfelelő méretű a rendelt napszemüveg a vevő elállhat a vásárlástól. Üzleteink listája itt található.   

Honnan tudom, hogy mekkora a napszemüveg mérete?

A legtöbb napszemüvegünk termékneve végén, vagy adatlapján szerepel egy 4 számból álló kód. Ez jelöli a méretet, például 57/15, vagy 5715 esetében az 57mm a lencse szélességét, míg a 15mm az orrhíd méretét jelenti. Előfordulhat a 5715135 jelölés is, itt az utolsó 3 szám a szár hosszúságára utal, ami ez esetben 135mm.

Visszaküldhetem a vásárolt napszemüveget?

Természetesen igen, a fogyasztót a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 20. § szerint megilleti az indokolás nélküli elállás joga, amelynek időtartama a termék átvételétől számított 14 nap. A termék visszaküldésének költségét a vásárló fizeti.

Nem érkezett meg a visszaigazoló e-mail a vásárlás után?

Sajnos gyakran előfordul, hogy a visszaigazoló e-mail a spam, vagy promóció mappába landol, ha ott sincs elképzelhető, hogy elírtad az e-mail címet, ez esetben vedd fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal a probléma gyors megoldása érdekében.

Mit jelentenek a rendelés során kapott automatikus e-mailek?

Az első levelet amely a Függőben lévő állapotot jelenti automatikusan küldi ki a rendszer amint sikeresen lezajlott a rendelés. Ezt követi a Feldolgozás alatt állapot, amely azt jelenti, hogy a beérkezett rendelés feldolgozása megkezdődött, a termék csomagolása, vagy külső raktárból történő megrendelése folyamatban van, bankkártyás fizetés esetén is ez a levél kerül kiküldésre. Az utolsó fázisban a termék feladásra kerül, ezt jelzi az Elküldve állapot levél.