Gyakran ismételt kérdések
Kapok tokot a napszemüveghez?
Igen, minden termék esetben jár a gyári napszemüveg tok, ez minden márkánál más típusú, a Nike napszemüvegekhez például egy fekete fehér pipával ellátott textil zsákot mellékel a gyártó, míg egy Ray-Ban-hez a termék számával jelölt doboz és egy kemény bőr jár.
Jár garancia a termékhez?
Igen jár a gyártói garancia minden napszemüveghez, amely a legtöbb márkánál 1 év. A gyártói garancia a gyártásból eredendő esetleges problémákra, hibákra vonatkozik, a napszemüveg nem megfelelő használatából eredő hibákra nem érvényesíthető.
Hány napon belül kapom meg a megrendelt napszemüveget?
Raktáron lévő terméket akár már másnapra kiszállítunk (GLS vagy MPL), amennyiben 12:00-ig történt a megrendelés, egyéb esetben két nap szállítási idővel kell számolni. Külső raktáron lévő termékek esetében 3-4 nap a szállítási idő, míg rendelhető termékek esetében gyártótól függően 2-3 hét, vagy akár még több hét is lehet.
Személyesen is átvehető a megrendelt napszemüveg?
Igen, természetesen lehetőség van bolti átvételre, próbára is, így ha esetleg nem tetszik, vagy nem megfelelő méretű a rendelt napszemüveg a vevő elállhat a vásárlástól. Üzleteink listája itt található.
Honnan tudom, hogy mekkora a napszemüveg mérete?
A legtöbb napszemüvegünk termékneve végén, vagy adatlapján szerepel egy 4 számból álló kód. Ez jelöli a méretet, például 57/15, vagy 5715 esetében az 57mm a lencse szélességét, míg a 15mm az orrhíd méretét jelenti. Előfordulhat a 5715135 jelölés is, itt az utolsó 3 szám a szár hosszúságára utal, ami ez esetben 135mm.
Visszaküldhetem a vásárolt napszemüveget?
Természetesen igen, a fogyasztót a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 20. § szerint megilleti az indokolás nélküli elállás joga, amelynek időtartama a termék átvételétől számított 14 nap. A termék visszaküldésének költségét a vásárló fizeti.
Nem érkezett meg a visszaigazoló e-mail a vásárlás után?
Sajnos gyakran előfordul, hogy a visszaigazoló e-mail a spam, vagy promóció mappába landol, ha ott sincs elképzelhető, hogy elírtad az e-mail címet, ez esetben vedd fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal a probléma gyors megoldása érdekében.
Mit jelentenek a rendelés során kapott automatikus e-mailek?
Az első levelet amely a Függőben lévő állapotot jelenti automatikusan küldi ki a rendszer amint sikeresen lezajlott a rendelés. Ezt követi a Feldolgozás alatt állapot, amely azt jelenti, hogy a beérkezett rendelés feldolgozása megkezdődött, a termék csomagolása, vagy külső raktárból történő megrendelése folyamatban van, bankkártyás fizetés esetén is ez a levél kerül kiküldésre. Az utolsó fázisban a termék feladásra kerül, ezt jelzi az Elküldve állapot levél.